Darslik pedagog kadr tayyorlashga qaratilgan ta’lim yo'nalishlariga mo‘ljallangan, unda pedagogika fanining asoslari, maqsad, vazifaiari, tadqiqot metodlari.
didaktika va tarbiya nazariyasining umumiy mazmuni (chunonchi, tamoyil, shakl,
metod va vositalari, ijtimoiy tarbiya turlari, ularning o‘ziga xos jihatlari, samarali
tashkil etish omillari, 0‘zbekiston Respublikasi uzluksiz ta ’lim tizimi, pedagogika
tarixi va pedagogik mahorat, ijtimoiy pedagogika va maktabshunoslik xususida so‘z
yuritiladi. Darslik Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi tasdiqlagan namunaviy dastur
talablariga muvofiq yozildi.
Darslikdan pedagogika, shuningdek, muayyan mavzularni o ‘rganishda nopedagogik yo‘nalishda faoliyat olib borayotgan oliy o‘quv yurtlari, o‘rta maxsus, kasbhunar ta’limi muassasalarining pedagog xodimlari, talabalar hamda ilmiy izlanuvchilar foydalanishlari mumkin.
Title
Description
Darslik pedagog kadr tayyorlashga qaratilgan ta’lim yo'nalishlariga mo‘ljallangan, unda pedagogika fanining asoslari, maqsad, vazifaiari, tadqiqot metodlari.
didaktika va tarbiya nazariyasining umumiy mazmuni (chunonchi, tamoyil, shakl,
metod va vositalari, ijtimoiy tarbiya turlari, ularning o‘ziga xos jihatlari, samarali
tashkil etish omillari, 0‘zbekiston Respublikasi uzluksiz ta ’lim tizimi, pedagogika
tarixi va pedagogik mahorat, ijtimoiy pedagogika va maktabshunoslik xususida so‘z
yuritiladi. Darslik Oliy va o‘rta maxsus ta’lim vazirligi tasdiqlagan namunaviy dastur
talablariga muvofiq yozildi.
Darslikdan pedagogika, shuningdek, muayyan mavzularni o ‘rganishda nopedagogik yo‘nalishda faoliyat olib borayotgan oliy o‘quv yurtlari, o‘rta maxsus, kasbhunar ta’limi muassasalarining pedagog xodimlari, talabalar hamda ilmiy izlanuvchilar foydalanishlari mumkin.
Creator
Contributor
B.R . Adezov, R.H. Jo‘rayev
Publisher
Date
Identifier
Rights
© «Fan va texnologiya» nashriyoti, 2018.
Subjects
Pedagogy. Public education.
Language
Type
Format
Relation
Source
Coverage